Ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης αναφέρθηκε στον κίνδυνο του Grexit, υπογραμμίζοντας πως το ενδεχόμενο αποκλεισμού των ελληνικών ομάδων παραμένει ανοικτό.
Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός Αθλητισμού μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98.9 και είπε πως «προφανώς και κινδυνεύει η Ελλάδα (από ποδοσφαιρικό Grexit). Δεν είναι στο χέρι της εκάστοτε Κυβέρνησης. Ενδεχόμενα να επιβληθεί από τους οργανισμούς έτσι κι αλλιώς».
Πρόσθεσε ότι «τον τελευταίο καιρό τα πράγματα έχουν γίνει σαφώς καλύτερα. Δεν υπάρχουν οι «σκιές» που υπήρχαν (Superleague). Να καταλάβουνε (οι ομάδες) ότι η περίοδος που η Πολιτεία μπορεί να κάνει «τα στραβά μάτια», έχει τελειώσει. Στο παρελθόν έχει αποδειχθεί ότι ήταν ένας φαύλος κύκλος και μία προσπάθεια απλά αλλαγής ισχύος. Θα κριθούν όλοι. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν καλές προθέσεις και απ' αυτούς που φωνάζουνε κι απ' όλους.
Πρόσθεσε ότι «τον τελευταίο καιρό τα πράγματα έχουν γίνει σαφώς καλύτερα. Δεν υπάρχουν οι «σκιές» που υπήρχαν (Superleague). Να καταλάβουνε (οι ομάδες) ότι η περίοδος που η Πολιτεία μπορεί να κάνει «τα στραβά μάτια», έχει τελειώσει. Στο παρελθόν έχει αποδειχθεί ότι ήταν ένας φαύλος κύκλος και μία προσπάθεια απλά αλλαγής ισχύος. Θα κριθούν όλοι. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν καλές προθέσεις και απ' αυτούς που φωνάζουνε κι απ' όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.