Έτοιμοι για διάλογο με την κυβέρνηση δηλώνουν οι αγρότες, απαντώντας, με δηλώσεις τους, στη σχετική πρόσκληση που τους απευθύνει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Βαγγέλης Αποστόλου.
«Είμαστε έτοιμοι για διάλογο, αν μας υποσχεθούν πρώτα με πράξεις ότι αυτά που λένε θα γίνουν. Άλλωστε δεν θα μπορούμε να επιβιώσουμε και να δώσουμε αυτά που πρέπει στο κράτος, με αυτούς τους τετραπλάσιους φόρους» δήλωσε ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Βέροιας, Τάσος Χαλκίδης, στην ιστοσελίδα του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων και πρόσθεσε: «Μακάρι αυτά που λέει ο υπουργός να τα δούμε και στην πράξη. Δεν έχουμε κάτι με καμία κυβέρνηση, ακούμε ότι οι αγρότες είναι ο πυλώνας της κοινωνίας, αλλά εμείς δεν μπορούμε να πληρώσουμε όλους αυτούς τους φόρους».
Είπε, πάντως: «Εκατό αγροτικοί σύλλογοι αποφασίσαμε ότι στις 23 Ιανουαρίου θα υπάρξουν ισχυρά μπλόκα σε όλα τα κομβικά σημεία».
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2508754/ne-ston-dialogo-apantoun-i-agrotes-ston-apostolou
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.