Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Ρόουζ: «Δε με νοιάζει αν θα πάω στο All-Star Game, θα μου άρεσε να έχω μια εβδομάδα διακοπές»

Ρόουζ

Για το ενδεχόμενο συμμετοχής του στο All-Star Game που θα διεξαχθεί το Φεβρουάριο στη Νέα Ορλεάνη ρωτήθηκε ο Ντέρικ Ρόουζ.
Μιλώντας στην εφημερίδα «New York Daily News», ο πόιντ γκαρντ των Νιου Γιορκ Νικς δεν έδειξε να… συγκινείται ιδιαιτέρως με την προοπτική να δώσει το «παρών» στην πόλη της Λουιζιάνα, ωστόσο ξεκαθάρισε πως ο ίδιος θα ψηφίσει τον εαυτό του…
«Θα χαρώ για όποιον συμπαίκτη μου τα καταφέρει και βρεθεί εκεί. Αλλά για μένα, παρά το ότι δεν έχω συμμετάσχει τα τελευταία τρία ή τέσσερα χρόνια, θα προτιμήσω να ξεκουραστώ για μια βδομάδα. Θα το ήθελα πολύ αυτό για να είμαι ειλικρινής. Θα ψηφίσω πάντως τον εαυτό μου», δήλωσε ο πρώην παίκτης των Σικάγο Μπουλς.
Ο Ρόουζ έχει παρευρεθεί τρεις φορές στο παρελθόν σε All-Star Game, το 2010 στο Ντάλας, το 2011 στο Λος Άντζελες και το 2012 στην πόλη του Ορλάντο.                                                                                                                                                                                           πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/12/22/roouz-de-niazi-tha-pao-sto-star-game-tha-mou-arese-na-echo-mia-evdomada-diakopes/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.