Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Οι αγρότες στους δρόμους με ισχυρά μπλόκα από τις 23 Γενάρη

Οι αγρότες στους δρόμους με ισχυρά μπλόκα από τις 23 Γενάρη
Κλιμάκωση και πανελλαδικό συντονισμό των αγροτικών κινητοποιήσεων με στήσιμο ισχυρών μπλόκων σε κεντρικά σημεία της χώρας στις 23 Γενάρη 2017 αποφάσισε η πανελλαδική σύσκεψη που συγκάλεσε η Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων, το Σάββατο 17 Δεκέμβρη 2016, στο αμφιθέατρο Γεωπονίας του ΤΕΙ Θεσσαλίας, στη Λάρισα. 
Μία βδομάδα πριν στηθούν τα μπλόκα, τα τρακτέρ θα βγουν στις πλατείες των χωριών, ζεσταίνοντας τις μηχανές για να κινηθούν με κατεύθυνση στους οδικούς κόμβους και τα άλλα καίρια σημεία που θα έχουν επιλεγεί.

Μέχρι τις 23 Γενάρη, οι Αγροτικοί Σύλλογοι και οι Ομοσπονδίες, οι Επιτροπές Αγώνα και Μπλόκων θα πραγματοποιούν καθημερινές περιοδείες στα χωριά και στις πόλεις. Θα ενημερώνουν τους αγρότες και θα τους καλούν να πάρουν, μαζικά, μέρος στην κλιμάκωση της κινητοποίησης και θα ζητούν από τους εργαζόμενους και τα άλλα λαϊκά στρώματα να σταθούν συμπαραστάτες και συμμαχητές στο δίκαιο αγώνα τους.

Την εισήγηση στη σύσκεψη, που ήταν εξίσου μαζική με την προηγούμενη στις 30 Οκτώβρη, στη Νίκαια της Λάρισας, καθώς συμμετείχαν εκπρόσωποι από 11 Ομοσπονδίες και πάνω από 100 Αγροτικούς Συλλόγους, Επιτροπές Αγώνα και Μπλόκων, από τον Εβρο μέχρι την Κρήτη, έκανε ο Β. Μπούτας, πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων ν. Καρδίτσας, (Δείτε εδώ βίντεο με απόσπασμα από την ομιλία), ενώ το λόγο πήραν, μεταφέροντας πείρα και καταθέτοντας προτάσεις για την καλύτερη οργάνωση του αγώνα, δεκάδες εκπρόσωποι του οργανωμένου αγροτικού κινήματος, από όλες, σχεδόν, τις περιοχές της χώρας.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.ertopen.com/news/ellada/item/41552-oi-agrotes-stoys-dromoys-me-ischyra-mploka-apo-tis-23-genarh


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.