Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Ποιοι πέρασαν στους "16" και ποιοι πάνε Europa League

Ποιοι πέρασαν στους "16" και ποιοι πάνε Europa League
Η φάση των ομίλων στο Champions League ολοκληρώθηκε και ο SportDog σας παρουσιάζει αυτούς που συνεχίζουν στον θεσμό και όσους αποχαιρετούν, αλλά εξασφάλισαν εισιτήριο για την άλλη ευρωπαϊκή διοργάνωση.


Πέρασαν πρώτοι
Άρσενα, Νάπολι, Μπαρτσελόνα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Μονακό, Ντόρτμουντ, Λέστερ, Γιουβέντους
Πέρασαν δεύτεροι
Παρί, Μπενφίκα, Μάντσεστερ Σίτι, Μπάγερν, Λεβερκούζεν, Ρεάλ Μαδρίτης, Πόρτο, Σεβίλλη.
Πέρασαν στο Europa League
Λουντογκόρετς, Μπεσίκτας, Γκλάντμπαχ, Ροστόφ, Τότεναμ, Λέγκια, Κοπεγχάγη, Λυών.

Στη δεύτερη ημέρα της 6ης αγωνιστικής είχαμε τα εξής αποτελέσματα:



Λεβερκούζεν-Μονακό 3-0
Τότεναμ-ΤΣΣΚΑ 3-1
Ρεάλ-Ντόρτμουντ 2-2
Λέγκια-Σπόρτινγκ 1-0
Μπριζ-Κοπεγχάγη 0-2
Πόρτο-Λέστερ 5-0
Λιόν-Σεβίλλη 0-0
Γιουβέντους-Ντινάμο Ζάγκρεμπ 2-0

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.