Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

ΠΡΩΙΝΟΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ – Πού πήγε στις 05:50 το πρωί;

mitsotakis_13
Στο αμαξοστάσιο απορριμματοφόρων του δήμου Αθηναίων βρέθηκε τα ξημερώματα ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης.
Kyriakos_Skoupidiariko
Ειδικότερα, ο κ. Μητσοτάκης έφτασε στο αμαξοστάσιο απορριμματοφόρων του δήμου Αθηναίων στις 5:50 και ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις, ενώ συνομίλησε και στους εργαζόμενους τους οποίος και ευχαρίστησε για το έργο που προσφέρουν τις ημέρες των γιορτών που το κέντρο της Αθήνας είναι γεμάτο επισκέπτες.
«Ξέρω ότι επιτελείτε το καθήκον σας υπό ιδιαίτερες συνθήκες», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης και διαβεβαίωσε τους εργαζομένους ότι θα βρίσκεται στο πλευρό τους για ό,τι χρειαστούν.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.