Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Oλυμπιακός: Πάτησε τη Μπάρτσα και τώρα... Παναθηναϊκός

Πάτησε τη Μπάρτσα και τώρα... Παναθηναϊκός
Σαρωτικός... αμυντικά ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 59-52 της Μπαρτσελόνα σε έναν αγώνα που κατέβαλε φιλότιμες προσπάθειες να... χάσει.
Εξαιρετικοί για τους πρωταθλητές Ελλάδας οι Γκριν, Παπαπέτρου και Μπιρτς, με τον Σπανούλη να παρουσιάζεται αρνητικός στην τελευταία περίοδο (πρόλαβε να έχει 15 πόντους και 6 ασίστ), Χολμς και Ράις πάλεψαν για τους Καταλανούς.
Tο ματς άρχισε με τον Θρύλο μπροστά στο σκορ 21-16. Η άμυνα των πρωταθλητών Ελλάδος ήταν καταπληκτική στο δεύτερο δεκάλεπτο, οι Καταλανοί δεν κατάφεραν να βάλουν διψήφιο αριθμό πόντων  σε αυτό το διάστημα και έτσι ο Θρύλος προηγήθηκε 32-25 στο ημίχρονο.
Στο τρίτο δεκάλεπτο οι «ερυθρόλευκοι» ήταν εξαιρετική σε άμυνα και επίθεση με τη διαφορά να σταθεροποιείται πάνω από τους 10 πόντους. Ο Σπανούλης όποτε δεν εκτελούσε δημιουργούσε για τους συμπαίκτες του και έτσι το 49-38 ήταν φυσικό επόμενο. Στην τελευταία περίοδο οι παίκτες του Γιάννη Σφαιρόπουλου είχαν τον απόλυτο έλεγχο της αναμέτρησης με τον Θρύλο να φτάνει στη νίκη με 59-52.
Τα δεκάλεπτα: 21-16, 32-25, 49-38, 59-52
Οι πόντοι:
Ολυμπιακός (Γιάννης Σφαιρόπουλος): Γκριν 9, Μπιρτς 7, Παπαπέτρου 8, Σπανούλης 15, Μιλουτίνοφ 2, Πρίντεζης 7, Παπανικολάου, Μάντζαρης 5, Χάκετ 5, Λοτζέσκι 1.
Μπαρτσελόνα (Γιώργος Μπαρτζώκας): Ράις 11, Χολμς 13, Ντόρσεϊ 9, Βεζένκοφ 3, Έρικσον, Όλεσον 2, Κόπονεν 6, Περπέρογλου 4, Τόμιτς 4.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.