Η Miranda Kerr σε συνέντευξή της μίλησε για τον χωρισμό της με τον Orlando Bloom.
Το σέξι μοντέλο αποκάλυψε πως πέρασε δύσκολα μετά τον χωρισμό της με τον ηθοποιό.
«Δεν είχα καταλάβει το βάθος αυτού του συναισθήματος ή την πραγματικότητα, επειδή ήμουν από τη φύση μου χαρούμενος άνθρωπος. Έπεσα σε κατάθλιψη όταν χώρισα με τον Ornaldo», δήλωσε στο περιοδικό Elle.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.