Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της «Πήγασος Εκδοτική Α.Ε.», στο Χαλάνδρι, ιδιοκτησίας Γιώργου Μπόμπολα, πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Πέμπτης οι εργαζόμενοι του ΔΟΛ.
Να υπενθυμίσουμε ότι οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι για έξι μήνες, καθώς ενώ οι τράπεζες είχαν συμφωνήσει στην αποδέσμευση 2 εκατομμυρίων ευρώ για να καλυφθεί η μισθοδοσία δύο μηνών, υπήρξε εμπλοκή αφού δεν συμφώνησαν να βάλουν τα χρήματα στους προσωπικούς τους λογαριασμούς.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε για σήμερα, Πέμπτη, την κήρυξη νέας 4ωρης στάσης εργασίας από τις 18.00 για όλους τους δημοσιογράφους που εργάζονται στον τηλεοπτικό σταθμό «MEGA» και από τις από τις 20.00 για όσους εργάζονται στην ιστοσελίδα του καναλιού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.