Οι ομάδες γυρίζουν στα γήπεδα!
Το προσεχές Σαββατοκύριακο 26 και 27 Νοεμβρίου θα επαναρχίσει το πρωτάθλημα της Football League. Αυτό προέκυψε κατά την διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Δ.Σ., με την διοργανώτρια αρχή να αποφασίζει την επανέναρξη του πρωταθλήματος με τις αναμετρήσεις της 3ης αγωνιστικής.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/366239/epiteloys-eyxarista-nea-gia-tin-football-league
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.