Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος ΠρωταθλητήςSebastien Ogier δεν έκρυψε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορες ομάδες για το επόμενο έτος.
Θεωρό πολύ σημαντικό να οδηγήσω το αυτοκίνητο που θα λάβω μέρος το επόμενο έτος πριν υπογράψω. Ελπίζω ότι κατά την επιστροφή μου στην Ευρώπη θα μπορώ να λειτουργήσω το συντομότερο δυνατό σε αυτό το έργο, έχουμε ήδη αργήσει για να είμαστε σε ιδανικές συνθήκες στο Μόντε Κάρλο. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι άνετα αλλά έχω πολλές επιλογές. Είπε ο Sebastien Ogier. Είναι πλέον γνωστό ότι ο Γάλλος Πρωταθλητής έχει κλείσει ραντεβού την δευτέρα με την ομάδα της M-Sport για να οδηγήσει το νέο Ford Fiesta WRC και να συζητήσει με τον Διευθυντή Malcolm Wilson για το νέο του συμβόλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.