Μετ' εμποδίων θα πραγματοποιούνται κι αύριο Τετάρτη οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί για την επίσκεψη του Αμερικανού Προέδρου, Μπαράκ Ομπάμα.
Κλειστός θα είναι από τις 09.30 ο σταθμός του μετρό «Ακρόπολη» καθ' υπόδειξη της Αστυνομίας. Οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό χωρίς όμως να πραγματοποιούν στάσεις.
Επίσης, δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο από τις 14:00 έως τις 16:00, ενώ ακινητοποιημένοι θα είναι και οι συρμοί του τραμ από τις 10:00 έως τις 16:00.
Λόγω στάσης εργασίας εργαζομένων στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια στη Γραμμή 1 από τις 21:00 και μετά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.