
Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ από την ερχόμενη Τρίτη
Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ εξήγγειλαν τα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, ξεκινώντας από την ερχόμενη Τρίτη...
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες αποφάσισαν στάσεις εργασίας τις παρακάτω ημέρες:
Τρίτη 15 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από έναρξη της βάρδιας έως 10:00 π.μ.
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από 12:00 έως 16:00
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από έναρξη της βάρδιας έως 10:00 π.μ.
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου: Στάση εργασίας από 12:00 έως 16:00
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016: Στάση εργασίας από έναρξη της βάρδιας έως 10:00 π.μ.
Οι εργαζόμενοι στην ανακοίνωσή τους καταγγέλλουν την διοίκηση του ΟΑΣΑ για υποβάθμιση των εταιρειών και των εργαζομένων καθώς και υπονόμευση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.nl/2016/11/blog-post_8694.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.