Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Οι σταθμοί του μετρό που θα είναι αύριο κλειστοί

Από τις 10.20 έως και τις 11.20 το πρωί, δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο του μετρό από και προς το «Ελ. Βενιζέλος»



Με εντολή της ΕΛΑΣ λόγω της επίσκεψης του Αμερικανού την Τρίτη, από τις 10.20 έως και τις 11.20 το πρωί, δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο του μετρό από και προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Επίσης, αύριο από τις 12 το μεσημέρι κλειστοί θα είναι οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός», «Μέγαρο Μουσικής», «Ακρόπολη» και «Συγγρού-Φιξ». Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται κανονικά, αλλά δεν θα πραγματοποιούν στάσεις. Οι παραπάνω σταθμοί θα ανοίξουν κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ.
Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.