Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Καρέ καρέ η μεγάλη πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου

seekspor13
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτήν την ώρα η πορεία για την 43η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Η πορεία κατευθύνεται προς την πρεσβεία των ΗΠΑ, αφού πρώτα περάσει από την πλατεία Συντάγματος και την ελληνική Βουλή.

Οι διαδηλωτές κρατώντας πανό φωνάζουν συνθήματα κατά των Αμερικανών, καθώς και «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία», ενώ την πορείας ηγείται ο Σύνδεσμος Φυλακισθέντων, Εξορισθέντων Αντιστασιακών 1967-1974.
seekspor1seekspor2seekspor3seekspor4seekspor5seekspor6



Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.