Ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε ακόμα και με +15 του Άρη, ωστόσο όταν οι κίτρινοι μείωσαν στον πόντο, οι παίκτες του Πασκουάλ «αγρίεψαν» τελικά έφυγαν με το διπλό από την Θεσσαλονίκη, επικρατώντας με σκορ 59-71.
Πιο συγκεκριμένα το τριφύλλι «βομβάρδισε» από τα 6,75 τους Θεσσαλονικείς, με αποτέλεσμα να προηγηθεί μέχρι και με 15 πόντους (32-47).
Ωστόσο κάπου εκεί ένα black out στην επίθεση και το… κέφι των Αμερικανών των γηπεδούχων, έφερε το παιχνίδι σε απόσταση… αναπνοής (50-51), προτού Σίνγκλεντον-Μπουρούσης και η συνολική προσπάθεια στην άμυνα φέρει το διπλό τον Παναθηναϊκό.
Κορυφαίος των νικητών ο Σίνγκλετον με 16 πόντους, ενώ οι Ρίβερς και Μπουρούσης πέτυχαν 13 και 12 πόντους αντίστοιχα. Κατά τα άλλα ο Κάμινγκς σημείωσε 17 πόντους, ενώ ο Μπάκνερ πρόσθεσε 14.
Τα δεκάλεπτα: 14-17, 28-36, 45-51, 59-71
www.filathlos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.