Σε λίγες μέρες θα σας έχω περισσότερα… Και τότε να δούμε ποιοι και αν θα κοιμούνται τα βράδια… πηγή: http://blogs.gossip-tv.gr/nassos/apopsi/%CE%BF-%CE%BA%CF%8D%CE%B2%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%81%CF%81%CE%AF%CF%86%CE%B8%CE%B7-%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B1/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.