Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Μεταβολές στα δρομολόγια των ΜΜΜ λόγω κινητοποιήσεων των εργαζομένων


Ξεκινά από τη νέα εβδομάδα ο νέος γύρος κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς. Η ανακοίνωση υπογράφεται από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό (ΣΕΛΜΑ) και από τον Σύλλογο Εργαζομένων Τραμ (ΣΕΤ). Προς το παρόν, ωστόσο, είναι άγνωστο αν θα συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο. Παρόλα αυτά, οι ηλεκτροδηγοί του ΗΣΑΠ έχουν και αυτοί ανακοινώσει δικό τους απεργιακό πρόγραμμα.
Οι στάσεις εργασίας στο Μετρό και στο Τραμ έχουν ως εξής:
Τρίτη 22 Νοεμβρίου: Από τις 12:00 έως τις 16:00
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς συνεχίζουν «τον αγώνα μας απέναντι στη μνημονιακή απαίτηση όπως αυτή εκφράζεται με τον νόμο «Έκτρωμα» 4337/2015 της ιδιωτικοποίησης-ομιλοποίησης και κατάργησης θέσεων εργασίας».
Επίσης, το σωματείο ηλεκτροδηγών του ΗΣΑΠ έχει ανακοινώσει τις εξής στάσεις εργασίας:
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου: Από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 10:00 π.μ.
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου: από τις 12:00 έως τις 16:00
Πέμπτη 24 Νοεμβρίου: από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου: από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 10:00 π.μ.
Σάββατο 26 Νοεμβρίου:  από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας
Δευτέρα 28 Νοεμβρίου: από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 10:00 π.μ.
Τετάρτη 30 Νοεμβρίου: από τις 12:00 έως τις 16:00
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου: από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας
Πηγές: athenstransport.gr ,
www.altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.