Ο Γιώργος Μπαρτζώκας επέστρεψε στο ΣΕΦ για πρώτη φορά ως αντίπαλος του Ολυμπιακού με τη διοίκηση των ερυθρολεύκων να τον τιμά για την προσφορά του στον σύλλογο και κυρίως την κατάκτηση του back 2 back τίτλου της Ευρωλίγκα το 2013 στο Λονδίνο.
πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/346699/apotheosi-tou-bartzoka-sto-sef
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.