Τη Δευτέρα στις 3 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η Διάσκεψη των Προέδρων, σε μια προσπάθεια συγκρότησης του ΕΣΡ.
Σε συνεχείς επαφές και διαβουλεύσεις βρίσκεται ο πρόεδρος της βουλής Νίκος Βούτσης, ο οποίος εντείνει τις προσπάθειες προκειμένου τη Δευτέρα να συγκροτηθεί σε σώμα το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο.
Η κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι μέχρι τη δημοσίευση της απόφασης του ΣτΕ δεν πρόκειται να καταθέσει τη ρύθμιση -γέφυρα για το τηλεοπτικό τοπίο.
Για τη θέση του προέδρου του εποπτικού οργάνου η αξιωματική αντιπολίτευση προτείνει τον τέως πρόεδρο του Αρείου Πάγου, Αθανάσιο Κουτρομάνο και το Πoτάμι τον ακαδημαϊκό και πρώην υπουργό Μιχάλη Σταθόπουλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.