Οι "γαλαζοκίτρινοι" προηγήθηκαν στην Αστάνα με γκολάρα του Εφραίμ, αλλά έμειναν με 10 στο 32` και τελικά ηττήθηκαν με 2-1 προς μεγάλη... ευχαρίστηση των ερυθρολεύκων!
Ο ΑΠΟΕΛ έμεινε στους 9 βαθμούς, έτσι αν ο Ολυμπιακός νικήσει απόψε τη Γιούνγκ Μπόις πάει στην πρώτη θέση του ομίλου με 10 και την επόμενη αγωνιστική στο ΓΣΠ θα αρκείται σε ισοπαλία για να τερματίσει πρώτος. Ο πρωταθλητής Κύπρου πάντως μπορεί να προκριθεί και από σήμερα παρά την ήττα του, αν η Γιανγκ Μπόις δεν νικήσει τον Ολυμπιακό.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/366760/lygise-o-apoel-xarike-o-olympiakos-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.