Ολομέτωπη επίθεση στην κυβέρνηση και προσωπικά στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, εξαπέλυσε από το βήμα ημερίδας της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών και Βιοτεχνικών Σωματείων του νομού Ξάνθης, ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
Σε μια εφ΄ όλης της ύλης ομιλία για τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις, ο κ. Σαμαράς εμφανίστηκε απόλυτα δικαιωμένος για τα πεπραγμένα της δικής του διακυβέρνησης, του 2012-14, περιγράφοντας ταυτόχρονα με τα μελανότερα χρώματα τα αποτελέσματα της οικονομικής πολιτικής της σημερινής κυβέρνησης, τονίζοντας ότι «η αγορά πληρώνει τα αχρείαστα μέτρα λιτότητας που έκανε η χειρότερη κυβέρνηση των τελευταίων δεκαετιών».
Μιλώντας ενώπιον εκπροσώπων της αγοράς και παραγωγικών φορέων της Θράκης, ο πρώην πρωθυπουργός τόνισε: «Οι ασκούμενες πολιτικές πνίγουν τον πολίτη σε φόρους και εισφορές για να συντηρήσουν ένα πελατειακό κράτος και τελικά προστατεύουν έναν περιθωριακό, φανατισμένο άνθρωπο ο οποίος περιφρονεί τη μεσαία τάξη και προχωρεί σε πράξεις που δεν περνάνε πουθενά στον κόσμο».
«Η αριστερά έχει ηττηθεί παντού στον κόσμο», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Η Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να δεχθεί να γίνει κράτος τύπου Μαδούρο. Βασικό δείκτης ανάπτυξης στα σύγχρονα οικονομικά είναι το πόσες μικρομεσαίες επιχειρήσεις καταφέρνουν να μεγαλώσουν. Ο Τσίπρας είπε ότι θα σκίσει τα μνημόνια και έφερε το τρίτο και χειρότερο και ετοιμάζεται για το τέταρτο. Η οικονομία σέρνεται σε μια ταπεινωτική ήττα».
Κάνοντας εκτενή αναφορά στην περίοδο κατά την οποία ο ίδιος διετέλεσε πρωθυπουργός, ο κ. Σαμαράς επισήμανε ότι το καλοκαίρι του 2012 το δημόσιο χρωστούσε 9 δισεκατομμύρια στους ιδιώτες και μετά δυόμισι χρόνια αυτά κατέβηκαν στα 3 δισ. «Η τρόικα τον Νοέμβριο του 2012 δεν μας ζητούσε να μειωθούν οι κύριες συντάξεις. Ζητούσε να μην αυξηθούν για δύο χρόνια. Με τις μεταρρυθμίσεις που είχαμε κάνει, το ασφαλιστικό σύστημα είχε μπει σε δρόμο βιώσιμο», ανέφερε.
«Το 2012 μειώσαμε το ελληνικό χρέος κατά 105 δισ. Και στο τέλος του 2012 μαζί με την επαναγορά ομολόγων είχαμε κόψει χρέος συνολικά 125 δισ. Είναι η μεγαλύτερη μείωση χρέους που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία. Φωνάζουν συνεχώς για τη μείωση του χρέους και δεν έχουν κόψει ούτε ένα ευρώ», υποστήριξε μεταξύ άλλων ο πρώην πρωθυπουργός.
«Στα χρόνια τα δικά μας δεν πέρναγε κανένας από τον Έβρο»
Στη συνέχεια ο κ. Σαμαράς έστρεψε τα βέλη του στην πολιτική της κυβέρνησης στο προσφυγικό, σημειώνοντας ότι η κυβέρνησή του είχε σχεδόν μηδενίσει την είσοδο λαθραίων και παρανόμων μεταναστών.
«Στα χρόνια τα δικά μας δεν πέρναγε κανένας από τα χερσαία σύνορα του Έβρου. Πέρναγαν ελάχιστοι από τα νησιά και για όσους λίγους πέρναγαν παράνομα άλλοι τόσοι έφευγαν από τη χώρα και γύρναγαν πίσω στις πατρίδες τους. Γιατί οι περισσότεροι ήταν, όχι αληθινοί πρόσφυγες από τη Συρία, αλλά λαθρομετανάστες. Και είχαμε αρχίσει να αποκαθιστούμε την ασφάλεια του πολίτη. Έχουν παραδώσει τη χώρα σε διακινητές και σε ανεξέλεγκτες ΜΚΟ. Από προπύργιο ασφαλείας, η Ελλάδα έγινε ένα απέραντο hotspot», κατέληξε.
Ο κ. Σαμαράς εξέφρασε την άποψη ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να φύγει το ταχύτερο δυνατό, γιατί κλόνισε την αξιοπιστία της χώρας και αποδυνάμωσε τη θέση μας διεθνώς και τις συμμαχίες μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.