Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

"Ράδιο Αρβύλα": Έκαναν πρεμιέρα και τα μηχανάκια τηλεθέασης "χτύπησαν" κόκκινο!


H αγαπημένη τηλεοπτική παρέα του "Ράδιο Αρβύλα" επέστρεψε  στις τηλεοράσεις μας χθες, Δευτέρα 21 Νοεμβρίου.
Το κοινό που επανειλλημένα έχει δείξει πόσο αγαπάει τον Αντώνη Κανάκη και την παρέα του, φάνηκε πως περίμενε με ανυπομονησία την πρεμιέρα της εκπομπής στην οποία χάρισε υψηλά τηλεοπτικά νούμερα.
Συγκεκριμένα οι "Ράδιο Αρβύλα" στην πρεμιέρα τους έκαναν στο γενικό σύνολο38,5%, ενώ στο νεανικό "τρέλαναν" κυριολεκτικά τα μηχανάκια τηλεθέασης συγκεντρώνοντας  41,5% και φτάνοντας στο υψηλότερο τους τέταρτο το 45,8%.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.