Σε κλίμα συναίνεσης ολοκληρώθηκε η Διάσκεψη των Προέδρων στη Βουλή για τη συγκρότηση του ΕΣΡ. Η κυβέρνηση έκανε δεκτή την πρόταση της ΝΔ να είναι πρόεδρος ο Αθανάσιος Κουτρομάνος και η τελική πρόταση συγκέντρωση την απαιτούμενη πλειοψηφία των 4/5 καθώς υπερψηφίστηκε από 20 βουλευτές, ενώ τέσσερις ψήφισαν «παρών».
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2016/11/10/συμφώνησαν-για-το-εσρ-πρόεδρος-ο-κουτρ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.