Με μήνυμα στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media, ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής Α’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας Νικήτας Κακλαμάνης, αποχαιρέτησε τον καλό φίλο του, Γιώργο Βασιλείου.
“Σήμερα, πρωί, ο “Ταξίαρχος Θεοχάρης”, ο δικός μας, Γιώργος Βασιλείου, έφυγε από κοντά μας…
Καλό ταξίδι αγαπημένε φίλε μου.
ΝΚ”, έγραψε ο Νικήτας Κακλαμάνης στα social media.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.