Εργαζόμενοι στον τομέα της Υγείας αλλά και συνταξιούχοι αποδοκίμασαν τον Ανδρέα Ξανθό στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Υποδεχόμενοι τον υπουργό Υγείας, οι εργαζόμενοι κρατούσαν πανό και φώναξαν συνθήματα, καταγγέλλοντας σε υψηλούς τόνους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της έλλειψης προσωπικού.
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2016/11/apodokimasan-ton-ipourgo-igias-stin-kriti/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.