Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Τσόρι: «Είμαι έτοιμος, περιμένω τον προπονητή μου»

Τσόρι: «Είμαι έτοιμος, περιμένω τον προπονητή μου»
Έτοιμος να αγωνιστεί, ωστόσο περιμένει την απόφαση του Πάουλο Μπέντο, δηλώνει ο Τσόρι Ντομίνγκες ενόψει του ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό.
Αρχικά, στις δηλώσεις του στη NOVA ο έμπειρος μέσος μίλησε για τη θέση του αρχηγού που κατέχει στον Ολυμπιακό: «Είναι πολύ μεγάλη ευθύνη αλλά και κάτι πολύ όμορφο. Περιμένουμε πως και πως αυτά τα ματς, είναι τα ομορφότερα και τα σημαντικότερα της χρονιάς. Θέλω να απολαύσω τη στιγμή και να κερδίσουμε».
«Είμαι εδώ και καιρό έτοιμος και περιμένω τις αποφάσεις του προπονητή, όπως και όλοι οι συμπαίκτες μου, είμαι εδώ και θέλω να βοηθήσω. Ελπίζω να γίνει ένα ωραίο ματς», σχολίασε ο Τσόρι για το αν είναι έτοιμος για να αναφερθεί και στον τρόπο με τον οποίο θα «έβαζε» τους νέους παίκτες στο κλίμα: «Δεν θα έλεγα κάτι συγκεκριμένο αλλά θα προσπαθούσα με παράδειγμα μέσα από την προπόνηση να τους δείξω ποιος είναι ο δρόμος, κάνοντας την αρχή για να δουν οι παίκτες που το ζουν για πρώτη φορά τι σημαίνει ένα τέτοιο ματς για την ομάδα μας».
Η συνέχεια αφορούσε την ήττα του Παναθηναϊκού αλλα και την απουσία του Μπεργκ από το ντέρμπι: «Λίγες ώρες πριν αρχίσει το ντέρμπι, όλα ξεχνιούνται. Δεν έχουν καμιά σημασία τα προηγούμενα αποτελέσματα. Είναι κάτι πολύ σημαντικό και πας για κάτι πολύ διαφορετικό. Σίγουρα θα έχουν και άλλες επιλογές παρότι είναι σημαντικός παίκτης για αυτούς. Είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λύσουν αυτοί, εμείς συγκεντρωνόμαστε στη δική μας ομάδα».



http://www.redder.gr/podosfairo/59734/tsori-eimai-etoimos-perimeno-ton-proponiti-mou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.