Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Αποχαιρέτησε την Ελλάδα ο Ομπάμα

Αποχαιρέτησε την Ελλάδα ο Ομπάμα

Είχε σύντομη συνομιλία στην πίστα του αεροδρομίου με τον Αλέξη Τσίπρα, που τον συνόδεψε μέχρι το «Air Force One» - Ανέβηκε «τροχάδην» τα σκαλιά, γύρισε, αποχαιρέτησε την Ελλάδα και αναχώρησε για το Βερολίνο

Παρόντος του Αλέξη Τσίπρα, στην πίστα του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», πραγματοποιήθηκε η αναχώρηση του Αμερικανού προέδρου, Μπαράκ Ομπάμα, από την Ελλάδα, καθώς ολοκλήρωσε τη διήμερη επίσκεψή του.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ είχε μια σύντομη συνομιλία με τον Αλέξη Τσίπρα, που τον συνόδεψε μέχρι τις σκάλες του αεροπλάνου, ενώ, την ώρα που το άγημα του απέδιδε τιμές, ο κ. Ομπάμα μιλούσε με τον Αμερικανό πρέσβη στην Αθήνα, Τζεφ Πάιατ.

Ακολούθως, ο Αμερικανός πρόεδρος ανέβηκε «τροχάδην» τα σκαλιά, κοντοστάθηκε, γύρισε και σήκωσε το χέρι του, σε έναν τελευταίο χαιρετισμό προς τους Έλληνες και την Ελλάδα, αναχωρώντας για τον επόμενο ευρωπαϊκό προορισμό του, που είναι το Βερολίνο.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/628863/apohairetise-tin-ellada-o-obama/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.