Πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης - παραλαβής στο υπουργείο Ενέργειας, όπου ο Πάνος Σκουρλέτης παρέδωσε τη σκυτάλη στον Γιώργο Σταθάκη.
«Η κυβέρνηση δεν λιποτάκτησε, έσωσε ό,τι μπορούσε να σώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σκουρέλτης ενώ υπογράμμισε ότι: «Στόχος, οι επόμενες γενιές να λένε ότι αυτή η κυβέρνηση δεν έχασε ποτέ τον προσανατολισμό της, παρά τους συμβιβασμούς».
«Φεύγουμε από το υπ. Ενέργειας με ψηλά το κεφάλι και πιστοί προς τις προγραμματικές μας δεσμεύσεις», επεσήμανε ο κ. Σκουρλέτης.
Πρόσθεσε ακόμη πως: «Εάν έφτιαχνα κυβέρνηση, ο πρώτος που θα σκεφτόμουν για το υπ. Ενέργειας θα ήταν ο Γ. Σταθάκης».
http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2447541/skourletis-i-kivernisi-den-lipotaktise-esose-oti-borouse-na-sosi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.