Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Το Βερολίνο διαψεύδει ότι θα γίνει συνάντηση της Τρόικας για την Ελλάδα

Το Βερολίνο διαψεύδει ότι θα γίνει συνάντηση της Τρόικας για την Ελλάδα

«Τέτοια σύνοδος δεν έχει αναγγελθεί και δεν θα γίνει» δήλωσε η εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών και πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει λόγος να γίνει έκτακτη συνάντηση για την Ελλάδα»

«Τέτοια συνάντηση δεν υπάρχει, δεν υπήρχε και δεν πρόκειται να γίνει» δήλωσε η εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών για τη σύνοδο του Βερολίνου που επρόκειτο να γίνει την Παρασκευή σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας «Süddeutsche Zeitung».

«Δεν υπάρχει λόγος για συνάντηση αντιμετώπισης κρίσης γιατί δεν υπάρχει κρίση αυτή τη στιγμή» δήλωσε η εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών προσθέτοντας ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή η διαδικασία της αξιολόγησης που τρέχει και ότι δεν υπήρχε επισήμως ανακοινωμένη τέτοια σύνοδος.

Αγωνία και προβληματισμός στην Αθήνα

Με κομμένη την ανάσα και με εμφανή αγωνία παρακολουθεί η Αθήνα τις διεργασίες στους κόλπους των δανειστών για το ελληνικό ζήτημα και τις δραματικές εξελίξεις που προκαλεί αυτή η κινητικότητα.

Η κυβέρνηση προσπαθούσε το βράδυ της Τρίτης να αποκρυπτογραφήσει τις προθέσεις των διαφόρων πλευρών, που εμπλέκονται στο θέμα και κυρίως εκείνων που σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα «Süddeutsche Zeitung» επρόκειτο να μετέχουν την Παρασκευή στην καθοριστική σύνοδο των ισχυρών υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης, (Γερμανίας, Γαλλίας, Ολλανδίας, Ιταλίας και Ισπανίας), με την παρουσία εκπροσώπων του ΔΝΤ (όχι της Λαγκάρντ), της ΕΚΤ και της Κομισιόν.

Η αρχική αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης ήταν μάλλον αμήχανη καθώς τη σύνοδο σχολίασαν μόνο πηγές του υπουργείου Οικονομικών, χαρακτηρίζοντάς την «προγραμματισμένη συνάντηση». Με ενδιαφέρον αναμένεται η νέα αντίδραση του Ευκλείδη Τσακαλώτου, με δεδομένο ότι η εκπρόσωπος του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε διέψευσε ότι θα γίνει έκτακτη συνάντηση για την Ελλάδα. 

Πληροφορίες ωστόσο κάνουν λόγο για πολύ σοβαρή προσπάθεια να διαμορφωθεί μία κοινή στάση, μετά από πολύ καιρό, όλων των πλευρών των δανειστών (κυρίως να γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα σε Βερολίνο και ΔΝΤ, σε Βερολίνο και ΕΚΤ, αλλά και σε… Βερολίνο και Κομισιόν!), ώστε να συζητηθεί με την Ελλάδα μία τελικά συμφωνία πακέτο τον Δεκέμβριο ή όποτε λήξουν οι σχετικές συζητήσεις.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/630736/to-verolino-diapseudei-oti-tha-ginei-sunadisi-tis-troikas-gia-tin-ellada/


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.