Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Θρίαμβος του Ολυμπιακού στο ντέρμπι των Νέων

ΝΤΕΡΜΠΙ
Ο Ολυμπιακός θριάμβευσε στο ντέρμπι των «αιωνίων» για το πρωτάθλημα Κ20 συντρίβοντας με σκορ 5-0 τον Παναθηναϊκό. 

Πιο συγκεκριμένα υπό το βλέμμα του Πάουλο Μπέντο, των συνεργατών του, αλλά και των Φορτούνη, Τσόρι και Καμπιάσο, οι ερυθρόλευκοι ήταν εντυπωσιακοί και σκαρφάλωσαν στην κορυφή της βαθμολογίας με +2 από τους πράσινους.
Ο Ανδρούτσος στο 15’ με πλασέ άνοιξε το σκορ, ενώ στο δεύτερο μέρος ακολούθησε «καταιγίδα» με δύο γκολ του Βρουσάι, ένα του Ανδρούτσου, ενώ το τελικό σκορ διαμόρφωσε ο Μανθάτης.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.