Την επιστροφή των εκπροσώπων των θεσμών στην Αθήνα στα μέσα Νοεμβρίου, για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων της δεύτερης αξιολόγησης του ελληνικού προγράμματος, επιβεβαίωσε σήμερα η Ανίκα Μπράιτχαρτ, εκπρόσωπος του Επιτρόπου Οικονομίας, Πιερ Μοσκοβισί.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/192630/sta-mesa-noemvrioy-epistrefoyn-oi-thesmoi-stin-athina
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.