Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Στα μέσα Νοεμβρίου επιστρέφουν οι θεσμοί στην Αθήνα

Στα μέσα Νοεμβρίου επιστρέφουν οι θεσμοί στην Αθήνα - Media
Την επιστροφή των εκπροσώπων των θεσμών στην Αθήνα στα μέσα Νοεμβρίου, για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων της δεύτερης αξιολόγησης του ελληνικού προγράμματος, επιβεβαίωσε σήμερα η Ανίκα Μπράιτχαρτ, εκπρόσωπος του Επιτρόπου Οικονομίας, Πιερ Μοσκοβισί.


Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/192630/sta-mesa-noemvrioy-epistrefoyn-oi-thesmoi-stin-athina

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.