
Είκοσι εκατομμύρια πλαστά εισιτήρια του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνών εντόπισε η Ασφάλεια σε τυπογραφείο της Δυτικής Αττικής.
Την ώρα αυτή οι υπεύθυνοι οδηγούνται στο Αυτόφωρο. Η ζημιά για το δημόσιο εάν τα συγκεκριμένα εισιτήρια διοχευτεύονταν στην αγορά υπολογίζονται σε 12 έως 28 εκατ. ευρώ δεδομένου ότι το ενιαίο εισιτήριο έχει 1,40 ευρώ ενώ το μειωμένου 0,60 ευρώ.
Η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου να διαπιστωθεί αν στο κύκλωμα συμμετείχαν και ιδιοκτήτες άλλων μονάδων.
Για παράδειγμα, έχουν εντοπιστεί παρτίδες εισιτηρίων που τυπώθηκαν σε χώρες της Ασίας ή της πρώην Ανατολικής Ευρώπης.
Η δράση του κυκλώματος διακίνησης πλαστών εισιτηρίου με εμπλοκή τουλάχιστον 15 υπαλλήλων της ΣΤΑΣΥ (διαχειρίζεται τα μέσα σταθερής τροχιάς όπως το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος) είχε εντοπιστεί προ μηνών.
Περισσότερα στο https://fimotro.gr/2016/11/19/απίστευτη-απάτη-εκατομμυρίων-με-πλασ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.