Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Αποσύρουν τη φανέλα του Σακίλ Ο’Νιλ οι Μαϊάμι Χιτ

Ο'Νιλ

Την απόφαση τους να κρεμάσουν στον «ουρανό» της AmericanAirlines Arena τη φανέλα του Σακίλ Ο’Νιλ, ανακοίνωσαν οι Μαϊάμι Χιτ.
Όπως έγινε γνωστό, η τελετή προς τιμήν του παλαίμαχου σέντερ θα λάβει χώρα στις 22 Δεκεμβρίου, ημέρα κατά την οποία η ομάδα της Φλόριντα φιλοξενεί τους Λος Άντζελες Λέικερς.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε πρόσφατα ο πρόεδρος των Χιτ, Πατ Ράιλι, η ανταλλαγή που έστειλε τον «Shaq» στο Μαϊάμι ήταν η καλύτερη κίνηση που έχει γίνει στην ιστορία του franchise.
Ο Ο’Νιλ που αγωνίστηκε μόλις 3,5 χρόνια στους Χιτ θα γίνει ο τρίτος παίκτης που θα τιμηθεί με αυτό τον τρόπο, μετά τους Αλόνζο Μούρνινγκ και Τιμ Χάρνταγουεϊ.                                                                                                                                                       πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/11/22/aposyroun-ti-fanela-tou-sakil-onil-i-maiami-chit/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.