Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Στο ΟΑΚΑ ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος!

Αγγελόπουλος
Όλα καλά με την άφιξη του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ, για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκας. 
Το πούλμαν των «ερυθρόλευκων» έφτασε περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά πριν το τζάμπολ με τον Παναγιώτη Αγγελόπουλο να ήταν ο επικεφαλής της αποστολής. 
Μαζί με τον έναν εκ των ιδιοκτητών της ΚΑΕ, ήταν ο αντιπρόεδρος Γιώργος Σκινδήλιας, με τον Βασίλη Σπανούλη να ήταν ο πρώτος που κατέβηκε από το πούλμαν. «Παρών» και ο Δημήτρης Αγραβάνης, ωστόσο θα παρακολουθήσει το ντέρμπι με πολιτικά δίπλα από τον πάγκο, καθώς δεν είναι σε θέση να αγωνιστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.