Με τους Βασίλη Σπανούλη και Κεμ Μπιρτς να κάνουν... πάρτι, ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε του Άρη στη Θεσσαλονίκη με 70-63.
Αμφότεροι οι άσοι των Πειραιωτών πέτυχαν νταμπλ-νταμπλ, ενώ με τα ξεσπάσματα των Παπανικολάου και Λοτζέσκι, κατάφεραν να πάρουν ένα ακόμη ροζ φύλλο αγώνα για την ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου.
Από την αντίπερα όχθη, εξαιρετική ήταν η εμφάνιση του Ντραγκίσεβιτς, ωστόσο δεν μπορούσε να τα κάνει όλα μόνος του. Άποντος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Γιώργος Πρίντεζης, ωστόσο στον εφετινό Ολυμπιακό ακόμη και αυτό δεν αποτελεί τροχοπέδι στην προσπάθεια νίκης σε μια καυτή έδρα όπως αυτή του Άρη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.