Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Σφαιρόπουλος: «Δεν υπάρχει κανένα θέμα με Γιανγκ»

Σφαιρόπουλος: «Δεν υπάρχει κανένα θέμα με Γιανγκ»
Ο Ολυμπιακός δεν ψάχνει για σέντερ λόγω των μετρίων... πτήσεων του Γιανγκ, όπως ξεκαθάρισε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος ενόψει της αναμέτρησης με την Μπαρτσελόνα.
Αρχικά, ο έμπειρος τεχνικός μίλησε για τον αγώνα του Ολυμπιακού με την Μπαρτσελόνα: «Έχουμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι με μία από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Δε πρέπει να αποπροσανατολιστούμε από τις απουσίες της. Το ρεκόρ της δείχνει πως έχει βρει τρόπο να παίρνει τα αποτελέσματα που θέλει. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παίξουμε καλά στην άμυνα, να μπορέσουμε να σταματήσουμε τους επιθετικούς σκόρερ της και τον τρόπο λειτουργίας της. Θέλουμε να τρέξουμε στο ανοικτό γήπεδο και στις σετ επιθέσεις να χτυπήσουμε εκεί που πρέπει. Ευελπιστούμε να μας βοηθήσει ο κόσμος».
«Το θέμα έχει λήξει. Από χθες ήδη κάνει προπόνηση και δε χρειάζεται να το συζητάμε άλλο», τόνισε ο Σφαιρόπουλος για τον Γκριν, για να μιλήσει και για την περίπτωση του Γιανγκ και το μαρκάρισμα στον Τόμιτς: «Σε ότι αφορά τον Τόμιτς είναι πληθωρικός παίκτης γιατί σκοράρει και δημιουργεί. Και από το χαμηλό και από το υψηλό ποστ. Μπορεί να σουτάρει και να πασάρει από μακριά και είναι ένας δεύτερος δημιουργός μαζί με τον πλέι μέικερ. Έχουμε μιλήσει και έχουμε δουλέψει στο πώς θα τον αντιμετωπίσουμε. Θέλω επί τη ευκαιρία να πω πως έχουμε τρία σέντερ αυτή τη στιγμή στο ρόστερ μας και είμαι ευχαριστημένος απ’ όλους. Δεν υπάρχει κανένα θέμα να κοιτάξουμε άλλον. Το λέω αυτό για να σταματήσουν κάποιοι να γράφουν ότι ψάχνουμε παίκτη».
Πως περιμένει όμως να αντιδράσουν οι παίκτες του μετά τις δύο σερί ήττες στη Euroleague; «Κοιτάμε μόνο το ματς με τη Μπαρτσελόνα και όχι τον Παναθηναϊκό. Σαν αντίδραση περιμένω όντως να είμαστε καλύτεροι. Προσπαθήσαμε στο ματς με τη Γαλατάσαραϊ αλλά δε μας βγήκε. Πρέπει να βελτιώσουμε την άμυνά μας και να παίξουμε πιο έξυπνα στην επίθεση».
Τέλος, ο Σφαιρόπουλος μίλησε και για το πρόβλημα της περιφερειακής άμυνας: «Τα στατιστικά δε λένε την απόλυτη αλήθεια. Σίγουρα το ότι η Γαλατάσαραι πέτυχε 60% στο τρίποντο δε λέει κάτι. Και εμείς είχαμε 58% απέναντι στη Μπασκόνια αλλά δε σημαίνει πως δε παίζει καλή άμυνα. Όλα είναι σχετικά. Έχω πει πως πρέπει να παίξουμε καλύτερη άμυνα και ομαδικά και ατομικά. Η περιφερειακή μας άμυνα δεν είναι κακή αλλά θέλει βελτίωση. Ήδη κάνουμε μία προσπάθεια μετά τη Γαλατά να αλλάξουμε κάτι σε αυτό και ελπίζω και εύχομαι να δω κάτι ανάλογο αύριο».


http://www.redder.gr/mpasket/59824/sfairopoulos-den-yparxei-kanena-thema-me-giangk

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.