
Επίθεση από αντεξουσιαστές δέχθηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Γιώργος Γερμενής το μεσημέρι του Σαββάτου.
Σύμφωνα με πληροφορίες το περιστατικό συνέβη σε καφετέρια στο Μαρούσι λίγο μετά τις 13:20 σε καφετέρια επί της οδού Αγίου Κωνσταντίνου στο Μαρούσι και την επίθεση έκαναν περίπου 30 άτομα που τον χτύπησαν με γροθιές και κλωτσιές.
Οι αντεξουσιαστές έφτασαν πεζοί στο σημείο και, σύμφωνα με πληροφορίες, έκαναν και χρήση σπρέι πιπεριού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.