Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Τηλεδιάσκεψη για τα εργασιακά με τους θεσμούς


Τηλεδιάσκεψη με τους εκπροσώπους των θεσμών πραγματοποιήθηκε νωρίτερα, με τη συμμετοχή και της υπουργού Εργασίας Έφης Αχτσιόγλου.
Σε ό,τι αφορά τα εργασιακά, όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Εργασίας, το υπουργείο επανέλαβε τις γνωστές σε όλους θέσεις, ενώ, στη διάρκεια της συζήτησης και οι δύο πλευρές ζήτησαν διευκρινίσεις επί σειράς θεμάτων.
Οι επαφές θα συνεχιστούν τη Δευτέρα σε επίπεδο τεχνικών κλιμακίων.



https://fimotro.gr/2016/11/26/τηλεδιάσκεψη-για-τα-εργασιακά-με-τους/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.