Ο Αντώνης Σρόιτερ ήταν καλεσμένος την Πέμπτη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και η παρουσιάστρια εξέφρασε την επιθυμία να βρεθεί στο πλατό του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Alpha.
Ο άνκορμαν του σταθμού δεν την άφησε... παραπονεμένη και την πήγε αμέσως εκεί, ενώ πηγαίνοντας συνάντησαν και τον "Τσολιά" από την "Ελληνοφρένεια".
Έτσι, οι τρεις τους συζήτησαν στο πλατό του κεντρικού δελτίου ειδήσεων όσα έγιναν τις τελευταίες ημέρες με την επίσκεψη Ομπάμα.
Δείτε το απόσπασμα...
http://www.entertv.gr/article/415717/i-eleni-menegaki-kai-o-tsolias-apo-tin-ellinofreneia-sto-deltio-eidiseon-toy-alpha
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.