Στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη βρέθηκε ως καλεσμένος σήμερα το πρωί ο Λάκης Λαζόπουλος και μεταξύ άλλων, απάντησε στις φήμες που τον θέλουν να φεύγει από τον Alpha και να πηγαίνει στην ΕΡΤ.
«Καταρχήν, δεν έχω πάει σε καμία ΕΡΤ... Δεύτερον, δεν έχω πληρωθεί από το δημόσιο ποτέ στη ζωή μου και δεν θα το κάνω και τώρα...» ξεκαθάρισε ο ίδιος και συνέχισε «Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση. Είναι απλώς ένα άγχος ενός κόμματος το οποίο δεν θέλει να υπάρχω σε καμία εκπομπή εγώ, πουθενά σε κανένα κανάλι, να μην μιλάω. Αυτό είναι το θέμα... Σιωπή».
Όσο για το αν θα είναι στον Alpha, απάντησε «Στον Alpha είμαι, δεν έχω φύγει ακόμα... Αν φύγω θα το μάθετε. Δεν έχω κάνει καμία απολύτως συζήτηση ποτέ, πουθενά...».
Δείτε το απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/415268/lakis-lazopoylos-ti-apantise-stis-fimes-poy-ton-theloyn-na-feygei-apo-ton-alpha-kai
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.