Οι άδειες θα έχουν δεκαετή διάρκεια - Αυστηρές προϋποθέσεις για τους υποψηφίους που πρέπει να είναι ασφαλιστικά, φορολογικά και τραπεζικά ενήμεροι - Παππάς: Κροκοδείλια τα δάκρυά τους για τους εργαζομένους
Την πρόταση της για τη ρύθμιση του θέματος των τηλεοπτικών αδειών με την αίρεση της έκδοσης της απόφασης του ΣτΕ κατέθεσε τη Δευτέρα η Νέα Δημοκρατία.Στην πρόταση προβλέπεται η κατάργηση του αριθμού 4 για τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών και προτείνει ο αριθμός να ορίζεται από το ΕΣΡ κατόπιν δημόσιας διαβούλευσης.
Καταργείται επίσης η διαδικασία του πλειοδοτικού διαγωνισμού και προτείνεται οι άδειες να χορηγούνται με ένα ενιαίο τίμημα για όλους τους παρόχους ενώ προβλέπει και την καταβολή τέλους χρήσης του φάσματος το ύψος του οποίου ορίζεται επίσης από το ΕΣΡ.
Δίνει, επίσης, τη δυνατότητα στο Ε.Σ.Ρ. να παρεκτείνει τον αριθμό των χορηγούμενων αδειών εφόσον η ζήτηση καλύψει το υφιστάμενο όριο, και αυξηθεί η τεχνική δυνατότητα, που θα επιτρέπει την έκδοση νέων αδειών.
Ορίζεται ακόμα δεκαετή χρονική διάρκεια των αδειών παρόχων περιεχομένου και εισάγονται αυστηρές προϋποθέσεις για τους υποψηφίους που πρέπει να είναι ασφαλιστικά, φορολογικά και τραπεζικά ενήμεροι με τα σχετικά πιστοποιητικά.
Ως ελάχιστο καταβεβλημένο μετοχικό κεφάλαιο των υποψηφίων για τη χορήγηση άδειας εθνικής εμβέλειας προτείνεται το ποσό των δώδεκα εκατομμυρίων (12.000.000) ευρώ για τη χορήγηση άδειας παρόχου περιφερειακής εμβέλειας ποσό μέχρι τριών εκατομμυρίων (3.000.000) ευρώ
Προβλέπεται, επίσης, ότι «15 ημέρες μετά τη λήψη της άδειας, η επιχείρηση οφείλει να καταθέσει εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένου πιστωτικού ιδρύματος ύψους ενός εκατομμυρίου (1.000.000) ευρώ, η οποία παραμένει σε ισχύ καθ’ όλη τη διάρκεια της άδειας».
Παππάς : Καταργούν το κατώτατο όριο των 400 εργαζομένων
Για κροκοδείλια δάκρυα σχετικά με τους εργαζομένους στα κανάλια κατηγορεί τη Νέα Δημοκρατία ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς με αφορμή την πρόταση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις τηλεοπτικές άδειες.
Όπως επισημαίνει ο κ. Παππάς οι μοναδικές επί της ουσίας διαφοροποιήσεις που φέρνει η ΝΔ είναι ότι:
1. Καταργεί το κατώτατο όριο εργαζομένων, που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε ορίσει στους 400 πλήρους απασχόλησης εργαζόμενους ανά κανάλι.
2. Καταργεί το διαγωνισμό και τον αντικαθιστά από “αδειοδοτική διαδικασία”, η οποία ελαχιστοποιεί το τίμημα που θα εισπράξει το ελληνικό Δημόσιο.
«Κατά τα άλλα, η πρόταση νόμου της ΝΔ επαναλαμβάνει, προς το χαλαρότερο, τις προϋποθέσεις που προβλέπει ο νόμος 4339/15, στα άρθρα 1-15» λέει ο υπ. Επικρατείας.
Η δήλωση του Νίκου Παππά έχει ως εξής:
«Οι μοναδικές επί τις ουσίας διαφοροποιήσεις που φέρνει η πρόταση νόμου της ΝΔ για την αδειοδότηση τηλεοπτικών σταθμών, σε σχέση με τον ισχύοντα νόμο, είναι:
1. Καταργεί το κατώτατο όριο εργαζομένων, που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε ορίσει στους 400 πλήρους απασχόλησης εργαζόμενους ανά κανάλι.
2. Καταργεί το διαγωνισμό και τον αντικαθιστά από “αδειοδοτική διαδικασία”, η οποία ελαχιστοποιεί το τίμημα που θα εισπράξει το ελληνικό Δημόσιο.
Κροκοδείλια τα δάκρυα της ΝΔ για τους εργαζόμενους, λοιπόν. Ειλικρινή τα δάκρυά της για τους καναλάρχες. Κατά τα άλλα, η πρόταση νόμου της ΝΔ επαναλαμβάνει, προς το χαλαρότερο, τις προϋποθέσεις που προβλέπει ο νόμος 4339/15, στα άρθρα 1-15. Σε αυτά ακριβώς τα άρθρα τα οποία η ΝΔ θέλει να καταργήσει. Σε αυτόν ακριβώς το νόμο, ο οποίος –στις βασικές του διατάξεις- υπερψηφίστηκε με πλειοψηφία σημαντικά ευρύτερη της κυβερνητικής».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/624041/i-protasi-tis-nd-gia-tis-adeies-katargeitai-o-arithmos-4-eniaio-to-timima-sto-esr-oi-armodiotites/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.