Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Ανακοίνωσε 11άδα ο Στραματσόνι, με αυτούς ξεκινά απόψε ο Παναθηναϊκός

Μπεργκ - Ιμπάρμπο
Ο Στραματσόνι συνομίλησε με τον Λέτο και κατόπιν ανακοίνωσε στους παίκτες την 11άδα για το ματς με τη Σταντάρ, με τον Αργεντινό στον πάγκο, τετράδα στην άμυνα και Κουτρουμπή-Λουντ δίδυμο στον άξονα της μεσαίας γραμμής.
Δεξιά στην άμυνα θα βρίσκεται ο Μέστο και αριστερά ο Χουχούμης, ο Κουλιμπαλί θα αναλάβει ρόλο δεξιού χαφ, με τον Εμποκού στον αντίστοιχο ρόλο από αριστερά, ενώ ο Ιμπάρμπο θα έχει πιο ελεύθερο ρόλο δίπλα στον Μπεργκ στη γραμμή κρούσης της ομάδας.
Συγκεκριμένα η ενδεκάδα του Παναθηναϊκού θα αποτελείται από τους Στιλ - Μέστο, Μολέδο, Ιβανόφ, Χουχούμη - Κουλιμπαλί, Κουτρουμπή, Λουντ, Εμποκού - Ιμπάρμπο, Μπεργκ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.