Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:Το Έψιλον ετοιμάζει κανονικά το Star Academy,απλά με αναβολή!



Μπορεί ο κίνδυνος του "μαύρου" να είναι υπαρκτός για κάποιους τηλεοπτικούς σταθμούς όμως τα σχέδια συνεχίζονται κανονικά.Έτσι λοιπόν στο "Έψιλον" επιμένουν πως δεν παγώνει τίποτα από όσα έχουν αποφασιστεί να βγουν στον τηλεοπτικό αέρα.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του tvnea.com,το κανάλι διαψεύδει το ότι το "Star Academy" με τους Άννα Βίσση και Νίκο Καρβέλα αποτελεί παρελθόν για τα σχέδια του σταθμού.Αυτή τη στιγμή η απόφαση θέλει το μουσικό τάλεντ σόου να κάνει πρεμιέρα το Μάρτιο του 2017.

Παράδοξο αν αναλογιστεί κανείς αυτά που συμβαίνουν στα μη αδειοδοτημένα κανάλια...


πηγή: http://www.tvnea.com/2016/10/star-academy.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.