Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Ποινή για τον Sebastian Vettel



Ο Sebastian Vettel θα χάσει τρεις θέσεις στο grid του ιαπωνικού Grand Prix μετά από ποινή που έλαβε για τη συντριβή στη Μαλαισία.
Οι αγωνοδίκες θεωρούν πως ο Vettel ήταν σε υπαιτιότητά και έδωσαν στον οδηγό της Ferrari πτώση τριών θέσεων για το grid του αγώνα της Suzuka το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Έλαβε επίσης δύο βαθμούς ποινής.
«Αφού εξετάστικε προσεκτικά το βίντεο και έχοντας μιλήσει με τον ενδιαφερόμενο οδηγό, οι αγωνοδίκες έβγαλαν το συμπέρασμα ότι, αν και τα αυτοκίνητα που εμπλέκονται στο περιστατικό ήταν όλα κινούμενα με σχετικά παρόμοιες ταχύτητες, ο οδηγός του αυτοκινήτου 5 έκανε ένα μικρό λάθος εισερχόμενος στο εσωτερικό της στροφής 1, που οδήγησε στην επαφή με το αυτοκίνητο 6» είπαν οι αγωνοδίκες.
«Κατά συνέπεια, το αυτοκίνητο 6 οδηγήθηκε σε γύρισμα από τη δεύτερη θέση και έχασε πολλαπλές θέσεις, που οι αγωνοδίκες προσδιορίζουν ότι ήταν κυρίως το σφάλμα του οδηγού του αυτοκινήτου 5 και ως εκ τούτου, διέταξε την ποινή για την πρόκληση σύγκρουσης.»                                                                                                                                                                                                                                   πηγή: http://f1fan.gr/?p=38413

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.