
Ο Carlos Sainz JR θα αναγκαστεί να ολοκληρώσει τη δεύτερη σεζόν με την Toro Rosso, καθώς η Red Bull μπλόκαρε τη μετακίνησή του στη Renault, με τον Ισπανό να εξακολουθεί να δηλώνει θλιμμένος, αφού η ομάδα επέλεξε να προωθήσει τον Max Verstappen αντί του ίδιου στην Red Bull Racing.
Σε δηλώσεις του ο Sainz ανέφερε “Όταν ο Max Verstappen προήχθη στη Red Bull, ο περισσότερος κόσμος, ως γνωστόν, ξέχασε ότι ήταν μια σκληρή περίοδος και για μένα, όχι μόνο για τον Daniil Kvyat. Για μένα ήταν δύσκολο να καταλάβω το λόγο που δεν ήμουν ο εκλεκτός. Και κατά κάποιο τρόπο, τα αποτελέσματα που σημείωσα σε Βαρκελώνη, Μονακό και Καναδά διαδοχικά ήταν για να πω στη Red Bull το έχετε, δεν είναι λάθος, αλλά θα μπορούσατε να είχατε επιλέξει εμένα. Είμαι πραγματικά θυμωμένος γι’ αυτό και θέλω να φτάσω και εγώ σε αυτή τη θέση”.
“Για μένα ήταν σαν να μου λέει κάποιος ότι δεν είμαι τόσο καλός, όσο ο Max, την ώρα που εγώ πιστεύω ότι είμαι εξίσου καλός, αν όχι καλύτερος, όπως κάνει κάθε οδηγός της Formula 1. Έτσι, ήταν μια δύσκολη περίοδος για μένα, αλλά είπα ότι ήρθε η ώρα να αποδείξω τί μπορώ να κάνω. Οι επόμενοι τρεις ήταν οι καλύτεροι αγώνες στην πορεία μου στην F1, ακριβώς μετά την πιο άσχημη στιγμή μου, η οποία ωστόσο αποτέλεσε το εφαλτήριο για να αναπτύξω μια άμυνα, κάτι που με βοήθησε πολύ. Για εμένα αποτελεί μια αναφορά και όταν βλέπω τα αποτελέσματά του και όσα κάνει με ένα κορυφαίο αυτοκίνητο, είναι σα να μου λέει γιατί δε μπορώ να κάνω το ίδιο;”.
Ο Sainz είχε δηλώσει ότι η Red Bull θα έπρεπε να γνωρίζει ότι η φιλοδοξία του είναι να κερδίζει αγώνες και παγκόσμιους τίτλους “Καταλαβαίνω ότι η κατάσταση με τη Red Bull είναι αρκετά δύσκολη, έχουν δύο πολύ καλούς οδηγούς και προφανώς αυτή δεν είναι η ιδανική κατάσταση. Νομίζω ότι στη Red Bull, ο καθένας πρέπει να καταλάβει ότι στόχος μου είναι να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής και να αγωνίζομαι για θέσεις στο βάθρο και νίκες, γι’ αυτό το λόγο που πραγματικά βρίσκομαι εδώ”.
“Ίσως να είναι αρκετά αισιόδοξο, αλλά έτσι είναι η φύση του κάθε οδηγού στην F1, απλά θέλει να κερδίζει, ειδικά μετά από αυτή την περίοδο που περνάω εγώ αυτή τη στιγμή. Αισθάνομαι ότι είμαι στην κορυφή και είμαι έτοιμος να κάνω το επόμενο βήμα”, δήλωσε ολοκληρώνοντας ο Carlos Sainz. πηγή: https://www.onlydriving.gr/pikramenos-o-sainz-apo-tis-apofaseis-tis-red-bull/


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.