Με γκολ του Μιλιβόγεβιτς στο έκτο λεπτό των καθυστερήσεων ο Ολυμπιακός επικράτησε στο μεγάλο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής του ΠΑΟΚ με 2-1.
Ωραίος και… μοιραίος για την ομάδα του Βλάνταν Ίβιτς ο Βαρέλα, άνοιξε το σκορ στο 5’, αλλά πέτυχε αυτογκόλ στο 25’, ενώ ΜΟΝΟ ο Κάμπος είχε τέσσερις ευκαιρίες (η μία, από εκείνες που δεν χάνονται), με… τσουβάλια φάσεις εκατέρωθεν!
Τρεις φορές διακόπηκε ο αγώνας λόγω καπνογόνων. Στο +7 πλέον μόνοι πρώτοι οι ερυθρόλευκοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.