Mαριλένα Κατσίμη:Αναλαμβάνει εκπομπή μετά το νυχτερινό δελτίο της ΕΡΤ...
Σε μεταμεσονύκτιο πόστο μεταφέρεται η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια της ΕΡΤ, Μαριλένα Κατσίμη,που επιστρέφει στην ΕΡΤ1 από την εκπομπή, «Διπλανή πόρτα».
Η ομώνυμη αυτή εκπομπή θα ασχολείται με κοινωνικά θέματα και θα μεταδίδεται μετά το νυχτερινό δελτίο.
Πηγή: Real
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.