11 χρόνια μετά το ντεμπούτο του στον ΑΝΤ1, το «Deal» με οικοδεσπότη τον Χρήστο Φερεντίνο επέστρεψε στην ελληνική τηλεόραση μέσα από τη συχνότητα του Alpha.
Δες την πρεμιέρα της εκπομπής:
πηγή: http://www.yupiii.gr/gossip/c90407/Xrhstos_Ferentinos-H_premiera_toy_Deal_s.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.