Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

«Βόμβα» Bloomberg: Το ΔΝΤ δεν θα μπει στο ελληνικό πρόγραμμα πριν τον Σεπτέμβριο του 2017

«Βόμβα» Bloomberg: Το ΔΝΤ δεν θα μπει στο ελληνικό πρόγραμμα πριν τον Σεπτέμβριο του 2017

Και αφού προηγηθούν οι γερμανικές εκλογές - Η απουσία του ΔΝΤ μπορεί να οδηγήσει σε εκτροχιασμό το ελληνικό πρόγραμμα - Καθησυχάζουν πηγές της κυβέρνησης, καθώς δεν θεωρούν «απαραίτητη» τη συμμετοχή του Ταμείου

Μία ακόμη «βόμβα» περίμενε σήμερα την ελληνική οικονομία, καθώς δημοσίευμα του Bloomberg, το οποίο επικαλείται ανώνυμη πηγή της Ευρωζώνης, υπογραμμίζει ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν πρόκειται να ενταχθεί στο ελληνικό πρόγραμμα πριν από τις γερμανικές εκλογές -δηλαδή τον Σεπτέμβριο του 2017.

Ένα τέτοιο ενδεχόμενο, σε περίπτωση που επαληθευτεί, θα οδηγήσει σε απόλυτο εκτροχιασμό το ελληνικό πρόγραμμα και φυσικά η χώρα θα μπει σε νέες περιπέτειες, που μπορούν να οδηγήσουν σε επανάληψη του δράματος που όλοι βιώσαμε στο α' εξάμηνο του 2015.

Παράλληλα, διαψεύδει πλήρως, για μια ακόμη φορά, τις αισιόδοξες δηλώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, ότι το θέμα του χρέους θα έχει λυθεί έως το τέλος του 2016 και ως εκ τούτου θα «ανοίξει ο δρόμος» για συμμετοχή του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα.

Όπως μεταδίδει το newmoney.gr, από την πλευρά τους, κυβερνητικές πηγές υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει ένα τέτοιο ενδεχόμενο και προσπαθούν να καθησυχάσουν ότι όλα θα κινηθούν με τον ορθό τρόπο.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/615509/vomva-bloomberg-to-dd-den-tha-bei-sto-elliniko-programma-prin-ton-septemvrio-tou-2017/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.